30 julio 2007

No hay caso!!..somos un asco!!!




8 comentarios:

Pensamientos Marcianos dijo...

Y si me pintan la cara hoy no me voy a achicar,
toda la vida es un baile y te pueden bailar
aunq no quieras, lo veras
en una cancha o en un bar... lala...

Conmemorando mi regreso a las pistas bloguiles paso a saludar viejas amistades (¿?)

Anónimo dijo...

de boliche en boliiche me gusta la noooche, me gusta el bochinchee (??

ay hace cuanto no me pasaba x aca? mucho
un beso mr.!
aunque,,veo medio muerto su blag!!!

♥ Titi ♪ dijo...

No será mucho? jaja

Hola Epicee!!! Hace mucho que no pasaba. Espero que estés bien.
Besos!

No tan wonder woman dijo...

La vuelta de los bloggers che? xD

Anónimo dijo...

I savor, lead to I discovered exaсtly whаt
Ӏ was having a look for. You've ended my 4 day lengthy hunt! God Bless you man. Have a nice day. Bye

Here is my site - http://www.wecanbesaved.Com

Anónimo dijo...

ӏt's hard to find experienced people in this particular subject, however, you sound like you know what you'гe talκing abοut!
Thanks

my site; http://rkmt.net

Anónimo dijo...

There two processes for the automobile which produced prior to 1996 and after 1996.
It can also diagnose your look at motor gentle.

Here is my blog: code scanner

Anónimo dijo...

Hello mates, good post and fastidious urging commented here, I am in fact enjoying by these.


Visit my blog; pharmacy technician training